Краще зателефонувати спеціалістам з боротьби зі шкідниками, ніж намагатися вирішити проблему самостійно. Якщо проблема з шкідниками наявна тривалий час, якщо висока активність та велике зараження або якщо матеріали, необхідні для боротьби, дозволені до використання лише сертифікованим фахівцям. Коли вам потрібно найняти професіонала, прийміть до уваги наступне:
01 з 12
Технічний спеціаліст
Перш ніж дозволити спеціалістам по боротьбі зі шкідниками провести аудит, попросіть ознайомитись з його ідентифікаційними даними, ліцензією та сертифікацією, перевірте, чи документи дійсні. Держава вимагає, щоб технічні спеціалісти проходили сертифікацію та брали участь у щорічному навчанні, підтримували дію дозвільних документів.
02 з 12
Компанія
Чи є компанія застрахованою? Це може бути важливим фактором, як для захисту вашого майна, так і для захисту від відповідальності. Відвідайте веб-сайт компанії. Чи викликає компанія довіру? Чи достатньо інформації про компанію в мережі? Чи відповідають послуги, вашим потребам? Ознайомтесь з методикою роботи компанії. Чи відповідає вона стандартам безпечності харчових продуктів, таким як: IFS, BRC, HACCP? Чи методи застосовання матеріалів відповідають вимогам EPA або аналогічним організаціям. Всередині приміщення необхідно зробити все для мінімального застосування пестицидів, вирішивши проблему фізичним методом.
03 з 12
Знання
Технічний спеціаліст або менеджер повинен бути достатньо обізнаним, щоб відповісти на ваші запитання щодо боротьби зі шкідниками. Може виникнути запитання чи два, яких він не знає відразу, і, якщо так, він повинен бути готовий сказати, що він дізнається і повідомить вас. Краще почути чесне "не знаю, але я дізнаюся", ніж відповідати неправильно чи вигадано.
04 з 12
Професійний вигляд
Коли спеціаліст приходить до вас, його форма та загальний вигляд повинні бути чистими та професійними. Автомобіль, обладнання та матеріали також повинні викликати довіру і почуття професіоналізму.
05 з 12
Рекомендації
Перш ніж зателефонувати до компанії з боротьби зі шкідниками, попросіть рекомендацій у друзів та сусідів. Почитайте відгуки на сайті чи інших медіа ресурсах. Завжди ретельно перевіряйте, будь-яку компанію. Якщо ви не отримали жодних особистих рекомендацій, ви можете попросити у постачальника рекомендаційні листи та продовжити дзвінки до наданих клієнтів.
06 з 12
Ціна
Найнижча ціна - не завжди найкраща пропозиція. Якщо компанія дає обіцянки, що вирішить вашу проблему за фіксовану чи низьку вартість, без огляду - це повинно викликати недовіру, якщо ви скористайтесь послугою, а ваша проблема все ще існує після того, як ви заплатили за цю послугу, ви не заощадили грошей. Натомість вам, швидше за все, доведеться починати спочатку з іншим постачальником послуг і в кінцевому підсумку заплатити значно більше, ніж якби ви вибрали якісну компанію.
07 з 12
Договір
Перед підписанням угоди, обговоріть всі умови зі спеціалістом. Чи буде разове, щоквартальне обслуговування відповідати вашим потребам? Для операторів ринку харчових продуктів, вимагається, що є логічно обгрунтовано щомісячне обслуговування. Можливо, ви почнете з двох візитів на місяць або частішого відвідування, щоб усунути проблему та взяти ситуацію під контроль, після чого перейдете до менш частого графіку технічного обслуговування. Уважно перечитуйте весь договір, акцентуючи увагу на дрібний шрифт.
08 з 12
Обслуговування
Перш ніж починати будь-яку послугу, технік повинен провести аналіз, розповісти Вам, в чому проблема, з’ясувати, де і що ви бачили чи чули, і задати зондуючі запитання, щоб мати повне розуміння ситуації. Після чого повинен визначити небезпечні зони, скласти план та черговість дій.
09 з 12
Пестициди
У багатьох випадках технічний спеціаліст використовуватиме хімічні матеріали для елімінації, але він повинен бути готовим обговорити матеріали, які він планує використовувати, будь-які можливі негативні наслідки та будь-які нехімічні варіанти. Усі контейнери для матеріалів повинні бути ідентифіковані спеціальними стікерами, позначені на план-схемі розташування, мати чисти та професійний вигляд. За запитом технік повинен мати можливість надати паспорт безпеки матеріалів та етикетку зразка для кожної використовуваної хімічної речовини.
10 з 12
Документація
Після завершення обслуговування технічний спеціаліст повинен надати звіт, в якому детально описується проведена послуга, будь-які необхідні подальші дії та рекомендації клієнту. Технічний спеціаліст повинен «дати відповідь» на 3 запитання: Що він побачив? Що він зробив? Що потрібно очікувати?
11 з 12
Консультація
Спеціаліст повинен дати рекомендації щодо подальшої профілактики. Залежно від послуги, що виконується, можливо, це може відбутися до, під час або після обслуговування. Наприклад, якщо під час перевірки виявляється потенційна зона проживання шкідників, спеціаліст повинен повідомити вас про це та рекомендувати негайно провести очищення. Якщо виявлена ​​конструктивна проблема, технік може зачекати до кінця і рекомендувати технічне обслуговування, таке як заміна чи встановлення захисних сіток або ремонт отворів.
12 з 12
Гарантія
Багато компаній з боротьби зі шкідниками дають обіцянки, не підтверджені документально, запросіть документальне підтвердження та ознайомтесь задаючи запитання, що конкретно собою представляє дана гарантія. Обов’язково все прочитайте, знайте, які ваші обов’язки та як зажадати гарантію, за потреби.